Det kunne have været så nemt, hvis…

Vedrørende annullering af kundenummer xxx xxx xxx
Hej Bo
Tak for din henvendelse den 29. juni 2015 angående annullering af kundenummer xxxx.

Jeg kan på din henvendelse forstå, at sælger havde lovet Spotify og HBO inkluderet i abonnementer på alle fem numre, hvilket ikke er korrekt, da tre af numre var opretteet uden tillægsservices, samt der kun kan være en tillægsservice inkluderet i abonnementet i 12 måneder.

Du har allerede fået opsagt tre af numrene.
Jeg har på baggrund af din henvendelse opsagt de sidste to numre.
Jeg har samtidig krediteret fakturaen til betaling den 1. juli 2015.

Jeg har også krediteret fakturaen til betaling den 1. august 2015, men det er desværre ikke muligt for mig at stoppe udsendelsen af den.
Du skal derfor se bort fra denne, når du modtager den.

Jeg beklager situationen og den ulejlighed, du har haft. Tak fordi du har taget dig tid til at beskrive dette for os. Jeg vil sikre, at vi fremover gør vores bedste for at forbedre servicen, så vi undgår lignende situationer.

Hvis du har spørgsmål til sagen, er du velkommen til at ringe til
mig, alle hverdage mellem kl. 10 og 14.

Venlig hilsen
Charlotte Ulrich
Kundeservice, Juridisk assistance

……

Tænk at man skal helt op i det røde felt op til flere gange før end man lander her.
Jeg håber at i virkelig mener det når du skriver..
“Jeg vil sikre, at vi fremover gør vores bedste for at forbedre servicen”

Jeg er ikke i tvivl om at i har nogle gode produkter at byde på og i har mange glade kunder, men hvis i skal kapre nye kunder så skal der virkelig strammes op på servicen, hvilket denne historie er et glimrende eksempel på…god vind

Bo Hansen.